Het is begin juni, we weten nog niet of onze vakantie naar het buitenland door de Corona maatregelen door kan gaan of niet. Ik sta op het punt om twee nachtjes in het Efteling hotel te boeken. Ik begin te twijfelen, het is toch een behoorlijk bedrag en hoe zal de wereld er volgende maand uitzien? Moeten we dan wel naar de Efteling willen? En hoe zit het met de annulering als we zelf ziek worden? Bovendien, misschien gaat onze vakantie naar het buitenland gewoon door. Ik klik het venster weer weg en ga door met mijn werk. Lees meer










