Soms denk ik dat mijn kinderen zich alleen nog maar met speelgoed met een schermpje kunnen vermaken. Natuurlijk stuur ik ze wel eens naar buiten om te voetballen of in bomen te klimmen, of verbied ik het om te gamen of film te kijken. Ze worden dan ‘gedwongen’ om zich ergens anders mee te vermaken. Maar laat ik de keuze aan mijn kinderen over, dan zitten ze (ondanks dat ik genoeg leuke dingen kan bedenken zonder scherm) binnen met een scherm. Onlangs ontving ik voor een review een apparaat waar geen scherm aan te pas komt en wat toch de interesse bij mijn kinderen wekte. Namelijk de TIMIO. Lees meer









