Als er iets is waar tienermeiden geen problemen mee hebben, dan is het geld uitgeven. Dit geld gaat voornamelijk naar kleding, naar tierelantijntjes, naar schoenen en oké, ook naar een frikandelbroodje. En ja, ik snap het wel. Ik ben zelf tenslotte ook een tienermeid geweest. Maar ik weet inmiddels ook dat een geldboom écht niet bestaat. En ook al wil je je kind het liefste alles geven, er zijn nu eenmaal grenzen. Zeker wanneer een shirtje na één keer dragen alweer ‘compleet uit de mode is’. Maar op schoenen bezuinig ik liever niet. Oké, ook hier zijn grenzen, maar ik blijf altijd op zoek naar kwaliteit. Lees meer









