Hoe vaak heb je na schooltijd de vraag ‘hoe was het op school’, aan je kind gesteld? En hoe vaak was het antwoord enkel en alleen ‘leuk’ of ‘stom’? En hoe vaak kwam er, op de momenten dat je doorvroeg naar wat hij gedaan had, een diepe zucht uit het strotje van je kind en vervolgens het antwoord ‘niets’? Klinkt dit bekend? Eén troost, je bent niet de enige ouder die vrij weinig informatie over de dag uit zijn kind krijgt.
Lees meer
























