Zo lieve mensen, de eerste week waarin we onszelf wéér in een nieuwe rol hebben moeten wurmen, zit erop. We hebben wéér geschreeuwd, we hebben wéér gelachen en we hebben wéér gejankt. We hebben wéér angstvallig onze rete best gedaan en we hebben wéér losgelaten daar waar we het niet meer konden vasthouden. We hebben de beste tips tot ons genomen en alle schema’s in de fik gestoken. We hebben ons om 8.00 ’s morgens afgevraagd of het al tijd was voor wijn en uiteindelijk, wanneer de tijd rijp was, hebben we het glas wijn liefdevol omarmt. F*ck dry januari. Lees meer









