Is jouw kleintje het nieuwe gezicht van Kinder Chocolade?

Kinder® Chocolade is op zoek naar het nieuwe gezicht voor op de ‘limited edition’ verpakkingen. Tot en met 16 augustus kunnen ouders foto’s van hun kinderen insturen om kans te maken om het bekende jongetje (tijdelijk) te vervangen op de speciale ‘limited edition’ Kinder® Chocolade. De belangrijkste voorwaarde? Een vrolijk gezichtje dat alle Nederlanders toelacht!

En… Wat denken jullie? Heb ik de kanshebbers in huis?

kinder_edited-1

Meedoen én winnen met een lach

Meedoen is heel simpel, en natuurlijk erg leuk. Maak een mooie, vrolijke portretfoto van jouw zoon of dochter, vul de unieke deelnemerscode aan de binnenkant van de Kinder® Chocolade-verpakking in op www.kinder.nl en upload de foto. Dan is het afwachten of de prijs is gevallen…

Er zijn verschillende prijzen te verdelen onder de deelnemers. Wekelijks worden er twee winnaars gekozen op basis van de hoeveelheid stemmen die de deelnemers zelf hebben verzameld. Alle 30 wekelijkse winnaars nemen het in de finale tegen elkaar op. Twee van de jonge finalisten worden uiteindelijk bekroond tot winnaars door een professionele jury en zullen vanaf januari 2016 stralen op de verpakking van Kinder® Chocolade. Daarnaast winnen zij een weekendje weg voor het hele gezin in een Center Parcs naar keuze.

Wist je dat…

- De foto op de verpakking van Kinder® in bijna 50 jaar tijd slechts twee keer is veranderd.

- Kinder® deel uit maakt van het Italiaanse familiebedrijf Ferrero Groep. En daar ook die belachelijk lekkere ferrero rocher chocolaatjes bij horen.

Het familiebedrijf Ferrero in 1946 werd opgericht in Alba, Italië.

- Je voor meer informatie over de Ferrero Groep naar www.ferrero.nl moet gaan.